White Bitwards the-access company logo

Lehdistötiedote: Merkittävät eurooppalaiset lukkovalmistajat liittyvät osaksi Bitwards-alustaa

Bitwardsin avoin kulunhallinnan alusta laajenee uusilla toimijoilla, sen lanseeratessa yhteistyö lukkovalmistaja Dormakaban, XPR Group:n ja Südmetallin kanssa.

Bitwards on suomalainen teknologiayritys, jonka teknologia mahdollistaa turvallisen kulunhallinnan pilvipalvelussa riippumatta lukkovalmistajasta. Itse kulkeminen tapahtuu käyttäjien mobiililaitteilla helppokäyttöisellä ja luotettavalla mobiiliavaussovelluksella.

Lukkovalmistaja Dormakaba on lanseerannut älykkään MTL-lukkorungon, jossa yhdistyvät perinteinen mekaaninen lukkorunko, turvalukitus sekä Bitwardsin älykäs mobiiliavausteknologia. Lukkorunko käy kaikkiin mekaanisiin pohjoismaisiin oviin ja sitä voidaan käyttää perinteisesti avaimella sekä Bitwardsin mobiiliavaimella.

XPR Group on merkittävä eurooppalainen turvateknologiatuotteita valmistava yritys, jonka tuotteisiin kuuluu mm. lukijat, ohjaimet ja ohjelmistotuotteet. XPR lanseeraa vuoden vaihteessa uuden lukijatuoteperheen, joka hyödyntää Bitwardsin mobiilitunnisteteknologiaa.

Myös merkittävä saksalainen lukkovalmistaja Südmetall on lanseerannut älykkään lukkorungon, joka sopii kaikkiin keski- ja eteläeurooppalaisiin oviin. Samoin kuin Dormakaban lukossa, myös tämä toimii mobiilisti ja avaimella,  ja näiden lisäksi siihen on tuotu mahdollisuus avata lukko RFID-kortilla.

Kaikki mainitut tuotteet toimivat saumattomasti Bitwardsin pilvipohjaisen kulunvalvontajärjestelmän kautta, tarjoten mobiiliavausmahdollisuuden kaikille käyttäjille globaalisti.Myös lukkovalmistajat ovat omaksuneet Bitwards-palvelun ja alkaneet myydä sitä tuotteidensa yhteydessä. Jo aikaisemmin ruotsalainen Flexlock on toiminut Bitwardsin jälleenmyyjänä ja myynyt konseptia. Nyt myös  Südmetall ja XPR alkavat  myymään asiakkailleen Bitwards-palvelua.

—-

Bitwards on digitaalisen kulunhallinnan edelläkävijä. Muutamme kännykän älykkääksi avaimeksi, jolla saa pääsyn mihin vain. Palvelumme on mahdollista ottaa käyttöön jopa päivässä ja murto-osalla perinteisen kulunhallintajärjestelmän kustannuksista. Olemme rakentaneet avoimen alustan, joka tarjoaa kulunhallinnan sekä turvallisuusalan edelläkävijöille uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Palvelumme nostaa kiinteistöjen käyttöastetta ja arvoa. Kansainvälistyvän kasvuyhtiömme liikevaihto viimeksi vahvistetulla tilikaudella oli n. 500 000 euroa. Työllistämme tällä hetkellä 14 kulunhallinnan ammattilaista.

www.bitwards.fi

Lisätiedot: